الخميس، 1 مارس 2018


رغم أنف الخونة والحاقدين تعود منتديات أمير الظلام الماجدة الأصلية لتحتل موقع الصدارة في عالم المنتديات ولتثبت للجميع أن الظلام باق بأميره وفرسانه الأوفياء والمخلصين
فسارعوا جميعا إلى الدخول إلى منتديات أمير الظلام الماجدة الأصلية في عنوانها الجديد بنفس الإسم وبنفس الباسوورد
 
 
 

 

هناك 41 تعليقًا:

  1. انا عايز اعمل تسجيل جديد ازاي

    ردحذف
  2. اريد التسجيل لاول مرة ارجو الرد

    ردحذف
  3. كنت ادخل باسم esmael والآن لا ادخل ويقولوا راسل مدير المنتدى وعند رسالة يقول ادخل مكان بلدك

    ردحذف
  4. احاول الدخول ويكتب لى الرقم السرى خطا ومراسله مدير الموقع . بحاول اراسله بكتب البريد الالكترونى صح . بيتكتب لى اكتب عنزان البريد الالكترونى . حد عنده حل ياجماعه . وليه بيتكتب ان الاسم خطا مع انى مع المنتدى منذ بدايته

    ردحذف
    الردود
    1. أريد الدخول لكن لاأستطيع سيدي

      حذف
  5. هل تم حل مشكلتك لانى أواجه نفس المشكله

    ردحذف
  6. عايز اعمل تسجيل جديد

    ردحذف
  7. عايز اعمل تسجيل جديد

    ردحذف
  8. طريقه تسجيل حساب جديد

    ردحذف
  9. عايز أعمل تسجيل جديد من فظلك

    ردحذف
    الردود
    1. انا كمان لانى مش عارفة ادخل بالقديم

      حذف
  10. عايز أعمل تسجيل جديد من فظلك

    ردحذف
  11. ازاي التسجيل ازاي

    ردحذف
  12. طب في معاد للتسجيل ولا ايه يا امير؟

    ردحذف
  13. انا كنت عضو قديم جداً معامكم في المنتدي كان اسمي amgonnafcku
    وعايز اسجل في المنتدي تاني يا امير

    ردحذف
  14. لما بحاول ابعتلك رساله من النتدي مش عايزه تتبعت مش عارف ايه المشكله

    ردحذف
  15. gomizz عندي مشكل في الموقع المرجو مساعدة Resource Limit is reached

    ردحذف
  16. مشكور من الاعظاء الكرام

    ردحذف
  17. المرجو مراسلة مدير الموقع اصلاح المشكل Resource Limit is reache

    ردحذف
  18. كلنا نحاول نسجل من جديد نفس المشكلة

    ردحذف
  19. عاوز اسجل مش عارف وكنت عضو قديم اية المشكلة

    ردحذف
  20. ازاى اسجل نفسي ممكن حد يقولى الطريقة ؟

    ردحذف
  21. عايز اسجل في المنتديات

    ردحذف
  22. مش عارفة ادخل المنتدى بحسابى القديم ولا عارفة اعمل حساب جديد حد عنده حل للمشكلة دى ؟

    ردحذف
  23. عايز اكون عضو معاكم ومش عارف اعمل ايه دى اميلى samehmanssour7@gmail.com

    ردحذف
  24. عاوز أسجل بس تقريبا التسجيل قفل وده إيميلي hossamadel357@gmail.com

    ردحذف
    الردود
    1. عرفت تسجل ولا لا انا برضه نفس المشكلة

      حذف
  25. لايمكن الدخول ولا حتى المشاركة ولا التسجيل هل الموقع مغلق

    ردحذف
  26. كيف اسجل في المنتدى

    ردحذف