الأربعاء، 25 أبريل 2018

مهما واجهتنا الصعوبات ومهما مر علينا من المحن إلا أن منتديات أمير الظلام تبقى دائمة قوية شامخة، وتبقى لها الريادة على جميع المنتديات الأخرى في عالمنا العربي وذلك بفضل تكاثف جهود أعضائها ورجالها المخلصين الذين يعملون ليل نهار للمحافظة على هذا الصرح العظيم
 
هنا إخواني وفي مدونتنا هاته تجدون دائما آخر أخبار منتديات أمير الظلام محينة ليظل التواصل قائما وتظل حبال المودة والأخوة التي جمعتنا دائما قوية ومستمرة
 
فهلموا جميعا لنحافظ على الدخول المستمر إلى هذه المدونة قصد التعرف على عنوان منتدانا العظيم ومعرفة آخر أخباره ولا تنسوا أننا ننتظركم دائما على عنوان منتدانا منتديات أمير الظلام الماجدة الأصلية
 
 
   

هناك 92 تعليقًا:

  1. عايز اسجل معاكو في المنتدي و التسجيل مقفول

    ردحذف
  2. التسجيل مقفول لية ؟؟؟؟
    أرجو الرد

    ردحذف
  3. مساء الخير
    اواجه صعوبه في الدخول للمنتدي منذ امس وحتي مع محاولاتي لاعاده ضبط كلمه السر ولا تفلح
    ارجو ان تكون مشكله تقنيه ولم اتعرض للطرد من المنتدي حيث اني عضو قديم في المنتدي وعودت بعد ما عثرت علي الموقع الجديد وبدات مشاركات اي نعم ليست كما كنت لاكن ظروف العمل لا تمنحني الوقت الكامل للمنتدي

    ردحذف
    الردود
    1. تواجهني نفس مشكلتك

      حذف
    2. احاول الدخول للمنتدى اليوم وفوجئت اثناء تسجيل الدخول بهذه الرسالة لقد أدخلت اسم مستخدم خاطئ. رجاًء تحقق من اسم المستخدم وعاود المحاولة مرة أخرى. إذا كنت تواجه مشاكل اتصل بـمدير المنتدى ارجو ان تكون المشكلة تقنية ولم اتعرض للطرد انا عضو قديم ولى مشاركات اعلم انها ضعيفه بالفترة الاخيره ولكن ظروف العمل لا تسمح بالوقت الكافى للمنتدى

      حذف
    3. وانا كمان نفس المشكله احا العمل ايه

      حذف
    4. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    5. تواجهنى نفس المشكله ارجو المساعده

      حذف
    6. توجد نفس المشكله معي

      حذف
  4. اخواني حد عنده نفس مشكلتي

    ردحذف
  5. لما بدخل علي الصفحة بتاعت المنتدي لا يظهر سوي الاشعارات فقط

    ردحذف
    الردود
    1. نرجو التوضيح من فضلك

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    3. اعطينى الاسم ع الخاص وسيتم حل المشكلة

      حذف
    4. اخي حتى انا عندي نفس المشكلة.احاول الدخول وتضهر لي هذه الرسالة، لقد أدخلت اسم مستخدم خاطئ. رجاًء تحقق من اسم المستخدم وعاود المحاولة مرة أخرى.
      اسمي juan1.

      حذف
    5. وانا ايضا اخى drexx9 اسمى raqy

      حذف
    6. اعطى الاسم والباص وورد هحل ليك المشكلة على الخاص . باوامر من ادارة المنتدى

      حذف
    7. ازاي حتواصل معاك على الخاص ؟؟

      حذف
    8. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    9. ممكن يا غالى تدخلنى المنتدى برضه عضو قديم كنت معاكوا
      اليوزر كان ascooper2005

      حذف
  6. مرحبا صديقي لايمكن ان استدعي الصفحة ما المشكلة

    ردحذف
  7. عايز اسجل في المنتدي

    ردحذف
  8. عايز اسجل معاكو في المنتدي و التسجيل مقفول

    ردحذف
  9. ياريت حد يرد علينا من المنتدى

    ردحذف
  10. لماذا لا يقبل الدخول الى المنتدى علما ان عضو من زمانارجو الحل

    ردحذف
  11. نفس المشكلة لااستطيع الدخول ماهي المشكلة

    ردحذف
  12. ارجو الرد لماذا لااستطيع الخول للمنتدى

    ردحذف
  13. نفس المشكلة انا ايضا ما هو الحل
    mollo153

    ردحذف
  14. ما حدش رد علينا بخصوص مشكلة تسجيل الدخول ايه الحكاية يا جماعة

    ردحذف
  15. عندي نفس المشكلة بيقولي الاسم والباسورد خاطيء مع اني عضو قديم جدا وضاعت اغلب مشاركاتي مع سقوط المنتدى عدة مرات

    ردحذف
  16. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  17. الشىء الغريب يا جماعة انى بدخل للمنتدى اجد اليوزر بتاعى من ضمن الناس اللتى تتصفح المنتدى مع العلم انى لا استطيع تسجيل الدخول للمنتدى حيث أن كلمة المرور خاطءة . هل هناك أحد قام بالاستيلاء على كلمة المرور الخاصة بى ام ماذا برجاء الرد
    لم نعتد من المنتدى والقائمين عليه باهمال الرد على الاعضاء

    ردحذف
  18. لا يمكنني تسجيل الدخول
    Houdanas

    ردحذف
  19. عندي نفس المشكله وانا عضو في أمير الظلام من ١٢ سنه

    ردحذف
  20. هو فى حاجة حصلت فى المنتدى ياجماعة !!! بدخل بيقولى لقد أدخلت اسم مستخدم خاطئ ولما ابعت رسالة للمدير بيقول البريد غير صالح ياريت حل فى المشكلة بعد اذنكم

    ردحذف
  21. المنتدى لا يقبل دخولي أيضاً houdanas عضو قديمة

    ردحذف
  22. كل مرة بحاول ادخل يتم الرد ب لقد أدخلت كلمة مرور خاطءة يا جماعة حد عنده حل المشكلة دى

    ردحذف
  23. يا جماعة حد يشوفلنا حل المشكلة دى كل ما احاول ادخل للمنتدى يقوللى لقد أدخلت كلمة مرور خاطءة احاول اتصل بالمدير بعد ما بكتب كل البينات والرسالة اللى انت عايز ابعتها وأدوية ارسال يقوللى برجاء كتابة عنوان للرسالة وما فيش ليها خانة احاول اغير كلمة السر يقوللى لم يتم العثور على البريد او اسم المستخدم
    عيب يا جماعة الكلام ده انا عضو قديم بالمنتدى وملتزم بالقوانين والقواعد اذا كان تم طرد من المنتدى برجاء ابلاغى بذلك

    ردحذف
  24. انا عايز اعرف مين اللى سرق الاكونت بتاعى وبيدخل بيه على أنه انا؟

    ردحذف
  25. الواحد متعودش على كدة ايه البضان ده يعنى لما كان بيحصل مشكلة فى المنتدى كانت بتتحل على طول دلوقتى مفيش حد بيرد وحاجة قمة البضان امال لو مكناش فى المنتدى من زمان ياريت حد يعبرنا

    ردحذف
  26. بيقولي الاسم والباسورد خاطيء مع اني عضو قديم جدا

    ردحذف
  27. عاوز اسجل في المنتدي
    كيف طريقة التسجيل

    ردحذف
  28. الجماعه الي فوق بتتكلم عن المشكلة مافيش مشكلة كل الحكاية ان المعرصين الي ماسكين المنتدى طردوا اغلب الاعضاء عشان كام فلم اتسرق من ساحتهم الخاصة طب طالما مش قادر تسيطر على المشرفين ووطسهم جواسيس تطرد الناس ليه منت عارف مشرفينك والي مديهم صلاحيات الساحات الخاصه دور وسطهم وشوف مين الي فاشخك منهم وخلوا المنتدى بقى حاجة خاصه بيهم بس 734 عضو بعد مكان الافات وفعلا كنا بنشتم بتوع المنتدى التاني لكن طلع عندهم حق لما قالوا دول شوية مستبدين

    ردحذف
  29. نفس المشكله للاسف

    ردحذف
  30. نفس المشكله للاسف

    ردحذف
  31. المتخلفين مشرفين المنتدى قدموا اعظم خدمة للمنتدي التاني المزيف كل الاعضاء الي طردوهم وهما الافات راحوا على هناك والمشركات بقت كتير بعد مكان كل يومين تلاقي موضوع جديد عليه دلوقتي يوميا مواضيع كتيرة وجديدة والمنتدى بقى شغال ونشيط بعد مكان ميت

    ردحذف
  32. انا كمان حصل معايا نفس المشكلة واتعطل حسابى

    ردحذف
  33. مش فاهم ايه الحكايه وقفو التسجيل الجديد وقفلو العضويات القديمة ليه الشغل ده

    ردحذف
  34. Zizo33 .. عضو قديم جدا .. بس حذفتونا ..

    ردحذف
  35. لدى عضوية ولا استطيع تسجيل الدخول منذ فترة رحلءحل المشكلة اسم عضويتى ahmed_145

    ردحذف
  36. لا استطيع الدخول انا عضو قديم mateb

    ردحذف
  37. يا جماعة حد يدخلنى عضويتى اتوقفت بدون سبب
    ياريت حد يساعدنى
    اسم عضويتى ahmed_145

    ردحذف
  38. لا يمكننى الدخول
    Resource Limit Is Reached

    The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

    ردحذف
  39. الموقع مبيفتحش ليه

    ردحذف
  40. ارجو التوضيح من سمو الامير ماذا حدث للمنتدى
    اسير الجمال

    ردحذف
  41. zizo33 ايه حصل يا جماعه .. انااتحذفت من المنتدي من فتره لكن كنت بطمن انه موجود .. ودلوقت مش موجود

    ردحذف
  42. اللينك فيه حاجة يا شباب مش بيفتح ليه

    ردحذف
  43. resource Limit Is Reached
    المشكله عندى بقالها تلات ايام
    ياريت حد يقولنا هل الاشتراك انتهى ام في مشكله بالسرفر

    ردحذف
  44. هل من جديد يا شباب؟

    ردحذف
  45. اين رابط المنتدى ؟؟؟

    ردحذف
  46. عايز احد يعطيني حسابه واسم المستخدم اشوف الموقع هو مقفل ولا جاولي معلق

    ردحذف
  47. يا شباب ارجوكم اريد تسجيل عضوية جديدة او تشغيل
    عضويتى القديمة
    Ahmed_145

    ردحذف
  48. ارجو التوضيح من سمو الامير ماذا حدث للمنتدى

    ردحذف
  49. عزيزي مدير منتدي امير الظلام الماجدة انا كنت مسجل ع المنتدي ولما اتقفل معرفتش ارجع عضويتي وعملت عضوية جديدة وبعدين حاليا مش عارف ادخل ع المنتدي كل شويه يقول اسم المستخدم خطأ او كلمه المرور خاطئهمع اني عامل ميزة التخزين الالي للدخول ع فوني وحاولت استعيد كلمه السر بتيجي رساله المستخدم او البريد غير موجود ارجو الرد سريعا

    ردحذف
  50. التسجيل مغلق كيف نسجل ؟

    ردحذف
  51. هو مفيش حد بيعبر في ام المنتدي دا ولا آيه

    ردحذف
  52. لا استطيع الدخول
    كنت عضو قديم
    يوزر ascooper2005

    ردحذف
  53. انا عضو قديم ولا استطيع الدخول ولا حتي استطيع تسجيل من جديد نريد حل لهاذيه المشاكل

    ردحذف
  54. عايز اسجل دخوت مش عارف

    ردحذف
  55. اخي الغالي امير الظلام انا عضو قديم جدا معكم وصديق لك
    احاول ادخل الموقع من سنه مو قادر
    اسمي وليد العميد
    اvجو ايجاد حل لهاذي المشكله

    ردحذف
  56. لوسمحت حابب اسجل ومش

    ردحذف
  57. انا جديد ومش عارف ادخل

    ردحذف